jump to navigation

Romanii vor merge in Noua Zeelanda fara vize Martie 23, 2007

Posted by tibinews in Romania.
trackback

noua-zeelanda.jpg

 Autorităţile de la Wellington au anunţat eliminarea vizelor pentru cetăţenii români care călătoresc în Noua Zeelandă, cu şedere de maximum 90 de zile în decurs de şase luni de la data primei intrări.

Măsura, care va deveni operaţională începând din 30 iulie 2007. Decizia autorităţilor din Noua Zeelandă vine în întâmpinarea dorinţei comune a celor două ţări de a avea o cooperare cât mai puternică şi pragmatică, în noul context creat de aderarea României la Uniunea Europeană, a dat publicităţii Ministerul Afacerilor Externe.

Sursa: Antena3.ro

Comentarii»

1. Manuela - Iunie 1, 2008

as dori sa emigrez in Noua Zeelanda,am nevoie de viza? Sau daca stau cele 90 de zile ma indragostesc de aceasta tara si decid sa raman, o pot face fara sa am probleme?Mi-ar prinde bine cateva informatii clare referitoare la posibilitatea de a ramane definitiv acolo fara sa ma chinui sa iau viza din Romania.Multumesc anticipat.

2. adrian - Iunie 21, 2008

daca afli noutati te as ruga sa mi le transmiti si mi e, ms anticipat

3. razvanrc - Iunie 15, 2010

Buna ziua. Doresc si eu sa plec in Noua Zeelanda, definitiv. Ce trebuie sa fac si mai ales, ce trebuie sa stiu?
Pentru informatii puteti sa imi scrieti pe adresa de mail rinderrazvancatalin@ymail.com

Va multumesc

4. marian - Iunie 17, 2010

plek de tot din tara asta romani urmatima.!!

5. Alex - Iunie 28, 2010

Buna ziua! Doresc sa aflu si eu aceleasi informatii solicitate de „razvanrc” mai sus. Imi doresc foarte mult sa emigrez in New Zeeland. Cine are experienta necesara in acest proces va rog frumos sa-mi oferiti informatii, sfaturi despre acest lucru pe adresa de mail lecaalexander@gmail.com

Va multumesc anticipat.

6. gusti - Iulie 2, 2010

as dori sa plec in noua zeelanda si sa ma stabilesc acolo, sa-mi gasesc in job ceva ca aici in romania e f greu. am 26 de ani si as dori s-mi spuneti unde trebuie sa ma adresez pt a putea pleca in noua zeelanda? miltumesc astept raspun pe gustiionut@yahoo.com

7. Anca - Iulie 5, 2010

Si pe mine m-ar tenta sa ma stabilesc in Noua Zeelanda, bineinteles, sa gasesc si ceva de munca. Daca stie cineva mai multe va rog sa ma informati si pe mine: anca.bratu@live.com.
Multumesc mult

8. TEO - Iulie 11, 2010

ma numesc TA T,CAUT POST DE MEDIC VETERINAR ,CINE STIE CEVA DESPRE ASTA SA-MI SCRIE PE teovsmirc@yahoo.com
VA MULTUMESC !

9. razvanrc - Iulie 13, 2010

Mai exista vreun administrator activ al acestui site? Am vazut ca dupa ce am pus eu acea intrebare mai multe persoane s-au aratat dornice sa afle detalii despre Noua Zeelanda si NIMIC.

10. coszmin - Septembrie 11, 2010

http://www.romania.co.nz/forum/viewthreads.php?fid=7&page=2.incercati sa aflati mai multe informatii aici.in special de la dl.vasile.succes tuturor.

11. Lungeanu Cristian - Februarie 7, 2011

salut, ma numesc Cristian sunt rezident in Italia si doresc sa emigrez in Noua Zeelanda. Daca cineva imi poate da vreo informatie referitoare la emigrare imi poate scrie la adresa lungeanu.cristi@yahoo.it Va multumesc!

12. Theodor Munteanu - Martie 7, 2011

Salut,doresc sa emigrez in Somalia,la cules de banane.De ce acte e nevoie pentru a ma stabili acolo?Desi piratii banuiesc ca nu’s inmatriculati.

13. irimia ciprian - Aprilie 12, 2011

hello asi dori sa ma stabilesc in noua zeelanda pentru tot deauna dornic sa invat traditiile si stilul lor de viata astept raspuns la adresa samybaiatu@yahoo.com

14. MIU MARCEL - Mai 10, 2011

BUNA ZIUA , MA NUMESC GABI SI AS DORI SA EMIGREZ IN NOUA ZEELANDA , SUNT DE PROFESIE INSTALATOR SANITAR CU VECHIME DE 24 DE ANI , VA ROG SPUNETIMI DETALIILE CARE TREBUIE INDEPLINITE , MULTUMESC .

15. pavel - Mai 16, 2011

buna ma numesc pavel ,sunt de profesie reglor mase plastice. as vrea sa emigrez in noua zeelanda cu cine as putea luaqatura pt plecare.astept raspunsuri .multumesc

16. florina - Iulie 7, 2016

Trebuie viza pt.NOUA ZEELANDA ?

Caut pe cineva care imi poate da mai multe informatii


Lasă un răspuns

