jump to navigation

Evgheni Plushenko, divorţ cu scandal Martie 6, 2007

Posted by tibinews in Vedete.
trackback

plushenko_evgeny060216_cp.jpg

Povestea de dragoste dintre cel mai cunoscut patinator rus, Evgheni Plushenko, şi frumoasa Maria Ermak a ţinut mult timp prima pagină a ziarelor din Rusia. Acum se vorbeşte despre divorţul său.

Am iubit-o„, se confesează Plushenko, cu o durere neascunsă faţă de ziaristul din faţa sa. „Înţelegeţi, m-am căsătorit nu pentru a avea cu cine mă certa şi suporta scandaluri! Mi-am dorit, ca orice bărbat, ca atunci când vin acasă să mă aştepte femeia iubită şi să mă destind alături de ea. Dar Maşa s-a dovedit a fi altfel, a distrus în mine toate sentimentele mele faţă de ea„.

La scandalurile de acasă s-au adăugat cele financiare. În afacerea hotelieră pe care o pusese pe picioare împreună cu socrul, Evgheni nu a găsit, susţine el, hârtiile care confirmă contribuţia lui în bani. Presa scrie că acum ar iubi altă femeie.

 De altfel, la concertul pe care l-a susţinut la Bucureşti, Evgheni Plushenko a venit însoţit de o blondă superbă.

Sursa: Adevarul

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

