jump to navigation

1,7 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate la Oscar Februarie 22, 2007

Posted by tibinews in International.
trackback

oscar_trophy.jpg

Reteaua de televiziune americana ABC, care transmite, in fiecare an, gala Oscarurilor, a vandut deja tot spatiul publicitar pentru transmisia premiilor Academiei Americane de Film, din 25 februarie, iar pretul unui spot de 30 de secunde a costat 1,7 milioane de dolari, anunta site-ul Nytimes.com.

Cumparatorii de publicitate la Oscaruri sunt nume mari din industrie, precum AT&T, Bank of America, Coca-Cola, Eastman Kodak, General Motors, Mars, MasterCard, McDonald’s, Microsoft, J. C. Penney si Unilever.

ABC, parte din Compania Walt Disney, a cerut anul acesta 1,7 milioane de dolari, pentru 30 de secunde de publicitate, comparativ cu pretul de 1,65 de milioane de dolari din 2006 si 1,6 milioane de dolari in 2005.

Totusi, comparativ cu preturile reclamelor de la finala de fotbal american, Super Bowl, spoturile de la Oscaruri sunt mai ieftine. Reteaua de televiziune CBS a vandut un spot de 30 de secunde, in finala Super Bowl de anul acesta, cu aproximativ 2,6 milioane de dolari.

Premiile Oscar reprezinta al doilea cel mai vizionat show TV, dupa finala Super Bowl. Peste 93 de milioane de persoane s-au uitat anul acesta la finala SuperBowl in timp ce, anul trecut, gala Oscar a fost urmarita de 39 de milioane de telespectatori.

Sursa: Ziua

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: